بهترین فیلترشکن های رایگان موجود - بروز رسانی تابستان 2024


 

اگر دنبال دسترسی به اینترنت بین الملل بدون دردسر هستید جای خوبی آمدید. در این پست چند ابزار که به صورت مداوم در حال بروز رسانی هستند و می توانید براحتی استفاده کنید را به شما معرفی کردم. در ادامه با من همراه باشید.

اولین گزینه  MahsaNG است. این ابزار همان v2ray است که کمی با توجه به نیازهای اینترنت ایران ، ایرانیزه شده و امکان دریافت کانفیگ های اهدایی را دارد که انصافا سرعت خوبی هم دارند. از همین کانفیگ ها در ویندوز می توانید در نرم افزار v2ray استفاده کنید. به صورت native نسخه ویندوز فعلا ندارد و فقط روی اندروید این نرم افزار وجود دارد.



دوم گزینه که برای همه سیستم عامل ها در حال انتشار است Oblivion است. این ابزار در واقع یک سرویس v2ray با پشتیبانی از فرگمنت است که متاسفانه روی همراه اول به خوبی کار نمی کند ولی روی سایر سرویس دهنده های اینترنت کار شما را راه می اندازد.



سوم گزینه v4freedom است که باز هم مشابه oblivion یک ابزار v2ray اختصاصی است که سرعت کمی دارد ولی در روزهای سخت همیشه کار می کند. 

برای این روزها پیشنهاد من استفاده از MahsaNG است ، این ابزار روی گوشی نصب کنید، کانفیگ های دریافتی اش را در سیستم عامل ویندوز خود و سایر دیوایس ها در اپ های مشابه v2ray اضافه کنید. 

موفق باشید.

نظرات