اگر ریلز نمیذاری بایستی گالری منتشر کنی! - instagram carousel vs reels


چند روز پیش مدیر اینستاگرام در این شبکه اجتماعی چند دقیقه ای درباره محتوای مورد پسند اینستاگرام صحبت کرد. در این ویدئوی نسبتا کوتاه ، مدیر اینستاگرام این موضوع را بزرگ کرد که درست است که اینستاگرام شبکه اجتماعی تصویر محور است ولی ریلزها مخاطب بیشتری دارند و احتمال دیده شدن بیشتری دارند ولی اگر با توجه به کسب وکارخود امکان ارسال و انتشار ریلز ندارید بهتر است که از گالری استفاده کنید. 

به گفته مدیر اینستاگرام ، در نمایش گالری ها ، الگوریتم به این شکل عمل می کند که ابتدا تصویر ابتدایی را به کاربر نمایش می دهد، اگر کاربر فقط مشاهده کند و لایک یا تعاملی را با آن پست انجام ندهد، سری بعدی که فید را کاربر لود می کند تصویر دوم و به همین ترتیب ممکن است تا تصویر 4 ام از یک گالری دارای 10 تصویر را نمایش دهد. این مسئله بازدید بیشتری نسبت به تصویر خالی برای شما به ارمغان خواهد آورد. 

نرخ تعامل با گالری ها بیشتر از ریلزها می باشد

پس به صورت کلی ، اگر بخواهیم رتبه بندی کنیم که کدام یک از انواع محتوا را اینستاگرام بیشتر می پسندد بایستی بگوییم که ریلز در رتبه 1 ، بعد از آن ارسال پست به صورت گالری و در رتبه سوم پست عادی قرار دارد. در میزان بازدید خالی ، گالری در رتبه 1 قرار میگیرد و بعد از آن ریلز و پست هستند. 

موفق باشید. 

نظرات