فواید داشتن یک وبسایت برای کسب و کار در دنیای مدرن و هوش مصنوعی



امروز برای خودم سوال بود که در عصر هوش مصنوعی چرا بایستی وبسایت داشته باشیم ؟ داشتم به ابعاد مختلف پاسخ احتمالی فکر می کردم و گفتم همه این ایده ها را بهمراه پاسخ چت GPT به این سوال در یک پست منتشر کنم. 

اولین نکته ای که به نظرم رسید این است که هوش مصنوعی ها ، دیتای خودشان را اطلاعاتی درمیابند که ما خودمان در اینترنت منتشر کردیم ، اینطور نیست که بقولی علم ذاتی داشته باشند. مثلا همین بلاگ می تواند یک منبع برای هوش مصنوعی باشد حالا فکرش را بکنید که هوش های مصنوعی به دیتابیس عظیمی از سایت های آموزشی ، خبری و بلاگ های شخصی دسترسی دارند ، اینطور می شود که می توانند محتوای جدید تولید کنند یا در کارها کمک ما باشند. پس اگر تولید محتوا داخل سایت و بلاگ انجام می دهید به کارتان ادامه دهید! 

مورد بعدی این است که در دوران هوش مصنوعی ، هنور به آن پختگی نرسیدیم و هزار حالت و اتفاق مختلف می تواند بیفتد و بایستی برای همه شرایط ما آماده باشیم. ممکن است هوش مصنوعی هر روز به یک شیوه جدید در دسترسی باشد.  مثلا اگر سایتی دارید ، الان بهتر است که سئو با دید هوش مصنوعی رو آن انجام دهید. در پست های پیرامون سئو درباره این استراتژی براتون نوشتم . ممکن است در آینده لازم باشد استراتژی سئو خود را تغییر دهید. ولی حضور هوش مصنوعی به معنای پایان دوران سایت داشتن نیست .

چت جی پی تی در پاسخ به سوال من درباره چرایی داشتن یک سایت در دوران هوش مصنوعی به این موضوع اشاره کرد که داشتن یک وبسایت یک دیتابیس از کسب و کار شما در اینترنت ایجاد می کند که اطلاعاتش 24 ساعت و 7 روز هفته در دسترس هستند. نیازی به صحبت کردن مستقیم با مشتری ندارید. یا هوش مصنوعی محصول یا خدمات شما را به مشتری پیشنهاد می دهد یا اینکه خودش سایت شما را پیدا می کند. 

به همین دلیل در دنیای دیجیتال امروز، داشتن یک وبسایت برای کسب‌وکارها امری ضروری است. وبسایت شما نه تنها به شما کمک می‌کند تا بیشتر در دسترس مشتریان باشید، بلکه باعث افزایش اعتبار و اعتماد، کاهش هزینه‌ها، تحلیل و ارزیابی عملکرد و گسترش بازار شما می‌شود. بنابراین، اگر هنوز وبسایتی برای کسب‌وکار خود ندارید، هر چه زودتر اقدام به راه‌اندازی آن کنید تا از فواید بی‌شمار آن بهره‌مند شوید.

برای این کار می توانید از برانکس ( خودمن ) کمک بگیرید. Branex.ir را مشاهده کنید تا خدمات طراحی سایت و سئو را مشاهده کنید. 


نظرات