قیمت عجیب برای دامنه Friend.com



 این روزها دستیارها و همچنین پوشیدنی های AI ترند بازار هستند، البته محصولات ناموفق زیادی در این بخش عرضه شدند خصوصا در بخش پوشیدنی ها ، یک محصولی چندی پیش معرفی شد که با لوگوی خرگوش بود (  Rabbit R1 ) و دستیار شما بود گویا این سخت افزار مجهز به هوش مصنوعی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند و دچار رخنه امنیتی هم شده است. درکنار آن یک محصول پوشیدنی دیگر که همانند Pin به لباس میچسبید (  Humane Pin )  و با پرداخت ماهیانه در دسترس بود هم اوضاع خوبی ندارد. حالا در این بین یک استارتاپ جدید به نام Friend می خواهد شروع به کار کند که در استارت کار ، جالب به نظر می رسد.

استارتاپ دوست در بدو شروع به کار با مبالغ جمع آوری شده که حدود 2.5 میلیون دلار بوده اقدام به خرید 1.8 میلیون دلاری یک دامنه کرده است. دامنه Friend.com دامنه ای پریمیوم است و از صاحب قبلی آن به مبلغ 1.8 میلیون دلار توسط   Avi Schiffmann بنیان گذار سرویس هوش مصنوعی دوست خریداری شده است. 

مبلغ 2.5 میلیون دلار از طریق جمع آوری کمک بدست آمده که بیشتر آن را مدیریت سرویس Morning Brew که ایمیل های خلاصه خبر ارسال می کند اهدا کرده بود. 

محصول سرویس هوش مصنوعی دوست ، یک محصول پوشیدنی است که می توانید همانند گردنبند آن را استفاده کنید. هزینه سخت افزار و هزینه نرم افزار تمام شده برای مشتری 99 دلار است و نیازی به پرداخت حق عضویت ماهیانه نیست. این گجت همیشه در حال گوش دادن به شماست و از طریق بلوتوث به گوشی شما متصل است. کار این ابزار هم این است که همانند یک دوست همیشه همراه، به سوالات و مشکلات شما پاسخ میدهد. این محصول اوایل سال آینده عرضه خواهد شد. 

منبع 

نظرات