راه های درآمد زایی از اینستاگرام



 امروز می خوایم درباره راه های کسب درآمد از طریق اینستاگرام صحبت کنیم. اینستاگرام مثل سایر شبکه های اجتماعی یک سری راه را برای شما قرارداده تا به کمک آن از این پلتفرم درآمد زایی کنید. 

- سیستم درآمد زایی مستقیم اینستاگرام

سیستم درآمد زایی مستقیم اینستاگرام یا Creator Monetization Tools یک سری ابزار هستند که همانند بخش درامد زایی یوتیوب به تولید کنندگان محتوا به درآمد زایی کمک می کنند. این ابزارها شامل موارد زیر می شوند: 

  • فروشگاه اینستاگرام
فروشگاه اینستاگرام مکانی است که درآن می توانید مستقیما در ریلزها، پست ها و استوری ها کالا و خدمات را به فروش برسانید، از ایران با یک سری کارهای خاص می توانید این کار را انجام دهید ولی بایستی خدمات آنلاین و نرم افزاری ارائه دهید و امکان فروش کالای فیزیکی در فروشگاه اینستاگرام نیست.
  • پرداخت عضویت برای دیدن محتوای ویژه 
اگر محتوای خوبی تولید می کنید می توانید برای دسترسی به این محتوا حق عضویت ماهانه دریافت کنید. خیلی از تولیدکنندگان محتوای حرفه ای در دنیا بابت محتوای تولیدی خود حق عضویت ماهانه دریافت می کنند.
  • دریافت گیفیت در ریلزها
وقتی شما یک ریلز را منتشر می کنید بینندگانی که از آن ریلز لذت بردند می توانند در واقع به شما گیفت های کوچک پولی دهند. این امکان برای حساب های وریفای شده امکان پذیر است. 
  • دریافت انواع بجز ها در لایوهای اینستاگرامی
- ایجاد پست های همکاری در اینستاگرام
یکی از راه های ساده برای کسب درآمد در اینستاگرام ایجاد پست های همکاری یا Collaborations است، می توانید با برندی که قصد انجام تبلیغات دارد بعد از انجام مذاکرات ، با درست کردن پست های همکاری ، کار تبلیغاتی انجام دهید. 

نظرات