سخت افزاری کمی بهتر، نرم افزاری جدا - داستان آیفون 16



احتمالا شما هم قبول دارید که در زمینه گوشی های هوشمند ، نوآوری خاصی در بازار دیده نمی شود و کمپانی ها فقط با کمی بهبود مدل جدیدی رونمایی می کنند. زمانی بود که برای اولین بار گوشی های چند هسته ای رونمایی شدند ، یا سایز گوشی ها برای اولین بار بالاتر از 4 اینچ شده بود! این تغییرات انسان را به سمت خرید مدل جدید سوق می داد. ولی این روزها همه برندهای برتر ، فقط بروز رسانی های سطحی انجام می دهند و با بزرگنمایی کارهایی که انجام دادند سعی دارند که خریداران احتمالی را بدست بیاورند.

داستان هم برای پرچمداران امسال سامسونگ وهم اپل صادق است ، سامسونگ بدون تغییر قابل ملاحظه ای مدل های جدید سری الترا را رونمایی کرد، در تابستان ، در روزهای گذشته آیفون های جدید اپل هم دقیقا با همان فرمول رونمایی شدند. اضافه شدن یک دکمه، طراحی همانند سری 10 ، پردازنده ای کمی بهتر و یک سری موارد دیگر شده گوشی حدود 1000 دلاری ! دقیقا مشابه کاری که سامسونگ با سری S خودش انجام می دهد. 

این وسط من فاز افرادی که استریم مراسم های پخش زنده را انجام می دهند را درک نمی کنم؟! چنان با هیجان موارد را پرزنت می کنند که انگار یک شاهکار هنری و سخت افزاری رونمایی شده است! 

در مورد اپل اوضاع خیلی بی ریخت است! گوشی جدید امکانات هوش مصنوعی را تا بروز رسانی iOS نسخه 18.1 بدست نمی آورد و شما گوشی را با امکانات آیفون سری 15 خریداری خواهید کرد. 

از این موضوع بگذریم یک فایل عکس زیر خاکی پیدا کردم! لوگوی 14 سال پیش آی تی نویس رو پیدا کردم، می خواهم بزودی این بلاگ رو به سمت روال قدیم های خودش ببرم . 



نظرات